duben

29.4.2016 - Letecký výlet 2016 - mapa obletu republiky. Jde o nástin toho kudy poletíme, ostatní se bude odvíjet podle počasí. Start bude z letiště Hory směr Raná a Teplice atd.. Jako minulý rok budeme dávat na naše stránky trasu následující den.  Klikni na obrázky pro zvětšení. Milan N.

Pro porovnání  trasa z minulého roku.

Původní mapa obletu.                                                            Skutečná z GPS.

28.4.2016 - Pozvánka na akci

Siberian husky tábor 2016 klikni na obrázek.

26.4.2016 - Pálení čarodějnic - V sobotu 30.4.2016 Vás zveme na pálení čarodějnic na letišti Hory. Pití a uzeniny vemte sebou. Někteří kamarádi přijedou už v pátek a budou zde až do neděle. Zároveň Vás zveme v neděli do prvomájového průvodu v Lokti, pozvánka ZDE. Nezapomeňe, že neůčast se může projevit na vašem hodnocení. MN

17.4.2016 - Posel z Chotěšova. Ve čtvrtek 7.dubna k nám přilétl na návštěvu jen tak na kus řeči Petr Hlinka z Hotěšova. Mašinka vymazlená a Petr stále stejně rozcuchaný. Karel.

Přikládám foto z odletu. Milan.

Po příletu

Petr balí sakypaky.

Pěkný let.

12.4.2016 - Zima končí a začínáme létat.

Zima vlastně ani pořádně nebyla, ale všichni jsme byli zalezlí do svých doupat a kutili jsme na  strojích aby byly připravené, až konečně přijde jaro. Jindra z Rokycan má upravené a naladěné výfuky a pP1030428.JPGřetěsněný motor, já jsem vyměnil kompletní elektroinstalaci jenom Milan, ještě není zcela hotov a stále kutí na svém čtyřtaktu. Venku je jaro a v doupatech máme hotovo tak začneme a pro začátek jenom blízké okolí. O velikonocích jsme s Jindrou navštívili Erpužice. V klubovně je živo a  mají tam teplíčko, až se mi z toho opotila čočka. Oslava narozenin s leteckým dortíkem a zaměřovacími brýlemi byla jak se patří.

Další víkend a to už byl duben jsme si opět sami dva  dali trojúhelník Hory, Žatec, Rokycany. Nebylo sice žádné horko, ale díky inverzi nebyla vubec žádná termika. Byl to nádherný klidný let jako za odměnu. Po přistání v Žatci jsme zase na oslavě narozenin. Tentokrát sám veliký náčelník Pavel Lenkvík. Pomalu to začíná vypadat, že se všichni piloti narodili na jaře. V Rokycanech jenom kávička a krátký klábos s Jindrou   a tradá domu do Hor.  Začíná  nám ta sezona docela dobře. Dvě a půl hoďky klidného létání a u nás na letišti se vyrojili snad všichni členové. Ne že by přišli létat, nebo mi připravit slavobránu, ale jenom tak je vytáhlo sluníčko.

Na víkend 8-9.4 předpověď nebyla nic moc, tak jsme se s Jindrou domluvili na trati poněkud kratší. Hory, Aš, Mariánky, Tachov, mezipřistání v Erpužicích, a Rokycany. Jindra ráno přiletěl a krátce po desáté jsme vyrazili. Až po Luby to byla pohoda. Inverze držela termiku zkrátka. To jsem ještě vyfotil Habartov a  Starý Rybník a pak to začalo být zajímavé. Po obkroužení Aše se vydáváme na jih na Mariánky.  Východní vítr foukající přez Slavkovský les a do toho šťavnatá termika a místo předchozích vyhlídkových letů je to pořádná divočina.  Za Mariánkama jsme se lomluvili, že Tachov vypustíme a jdeme přímo na Erpužice. Přistání s bočím větrem a turbulencí za hangárem to už byla dá se říct brnkačka. V Erpužicích probíhalo školení žáčků a chystali se na technické prohlídky. Jindra po chvíli odlétl do Rokycan za pracovními povinnostmi a já až po páté letěl rovnou domu do Hor. Na letišti byl jenom Pavel Strejček a kutil na svém stroji

Na následující neděli byla předpověď přímo na vážnou známost (vubec nevylézat z postele), tak jsem zase zalezl do depa a kutil jsem celý den. Nakonec ta neděle byla proti sobotnímu bigbítu přímo ukázková, ale místo létání jsem udělal spoustu práce. Sezona nám začíná opravdu pěkně, jenom nás stále ještě létá málo. Milan, se přidá až dokončí instalaci čtyřtaktu a ostatní budeme  muset asi rozpohybovat. Karel.

Vypadá to jako lihový opar, ale jen se zamlžila čočka.

Habartov.

Starý Rybník.

10.4.2016 - Fotografie z Velikonočního opékání.  Sešlo se nás celkem dost. První na letišti byli "haskouni". Vyrazili se svými pejsky na pěší výlet a zároveň naplánovali trasy Husky táboru ( 6 - 8.5. 2016 na letišti v Horách). Modeláři se sešli také v stabilní sestavě. Pak letci i neletci, jenom pár marodných chybělo. Počáteční teplíčko vystřídal přechod fronty se znatelným ochlazením. Nám to ale nevadilo. Snědli jsme zásoby, poklábosili a kolem šesté jsme se rozjeli domů. Děkujeme všem za účast. Milan.

Záběr kamery.

Haskouni po návratu z výletu.

Baštíme zásoby.

Roman se učí plést pomlázku.                                         Hanka jí nakonec dokončila.

26.3.206

Dnes do Hor zavítala nečekaná navštěva, Jindra z Rokycan a Franta z Erpužic. Nemohl jsem na letiště, tak přináším fotky ze vstupního bodu "whisky" a kamery. Po vypití kávy odletěli zpět a Karel jim dělal garde. MN.

Kluci před odletem.

Zdenek a jeho Aeros.

Jindra, po úpravě výfuku má konečně krásný zvuk.