srpen

29.8.2011 - Karel podal hlášení z našeho letu do Rokycan a já přidávám fotky. Milan.

Víkend 27-28.8 v Rokycanech.

imageimageimageMinulý víkend jsem vzdal Strýčkovice ale Rokycany už vzdát nehodlám. V pátek je hic jako v kovárně a tak odlet odkládám až na nejzašší možnou mez. Milan už by letěl dávno, ale můj Trabant nemá horko rád. V 19 hod dělám pokusný start a ejhle povedlo se na první pokus jsem ve vzduchu. Milan startuje vzápětí a přez Loket míříme na Rokycany. Milan je jako válečný zpravodaj cestou fotí vše co mu přijde před objektiv. Od amfiteátru v Lokti přez indiány na louce až po letové záběry. Škoda že máme formaci jen dvoučlenou. Před Třebouní Milan zkouší natáčet videosekvence http://www.youtube.com/watch?v=8XaotN5Ojyg a docela se mu daří. Já jsem méně produktivní a tak z podhledu jen cvaknu Milana a později u Kaznějova lom na lupek. Jižní vítr proti kterému letíme je docela výživný a ještě zesiluje. Postupně přitahuji čím dál víc a stejně do Rokycan letíme 88 min. Přez časový pres si neodpustím nad Tatinou zakroužit a vyzdravit šikulu Viktora.Milan mi samozřejmě uletěl tak se šerem probijím k Rokycanům sám. Aspoň mi poradil, že mám sedat od Plzně. Po přistání rychle zakotvím aparát a hurá do chumlu pilotů. Společnost vskutku jak má být, jedna krevní skupina všichni máme v krvi stejnej lítací bacil. Noc rychle utíká a před půlnocí mi dojde, že nemám připravenej benzin na sobotu. Nic zlého netuše vyrážím na sekačce napříč přez letiště k pumpě na dálnici. Soudružky si právě předávají směnu ,tak tam víc jak půl hodiny tvrdnu. Cestou zpět se pochlístám benzinem z netěsnícího kanystru a všichni mají vánoce že smrdím jako petrolejový princ. Což byla pravda. Ale co paříme dál.Neděle je jednoduchá. Chčije celý den, tak klábosíme ve stanu a v hangáru.V podvečer se jako na objednávku déšť zastaví a je tu prostor pro místní ochotníky. Skvělým způsobem zahráli etýdu o vývoji létání od Ikara až po dnešek.Z hloubi paměti se mi vynořily skutečně dávné zážitky s herci z Plzeňského divadla.Maruška předimage více než čtyřiceti lety mněla také krásné a obrovské samozřejmě oči jako jedna z účinkujících ochotnic. Kus přenechávám mládeži a poměrně brzo jsem v pelechu.V čilém provozu noclehárnou procházejí na WC rušiči nočního klidu. Pozvání na půlnoční sekačkovou vyjížďku na pumpu nezachytávám ale definitivně jsem probuzen SMSkou že se druhá vnučka právě narodila.
Nedělní ráno. Všichní spí a všechno je mokré. Tepla je asi tak 8 stupňů. Před sedmou s Milanem pojíždíme a v sedm jsme ve vzduchu na cestě zpět do Hor. Začátek celkem dobrej. Lehkej bočák a celkem klid. Bočák postupně zesiluje a také začíná být veselo. Přízemní mlhy a poměrně nízka oblačnost se místy spojují a tak za stálé dohlednosti země něco přeskakujem, něco podlétáme, něco oblétáme a některé chmurky pícháme skrz. Klid je dávno pryč a je docela dost veselo.Lehce podchlazeni krátce po osme oba přistáváme v Horách a už se těšíme na příští víkend jestli vyjdou Teplice. Uvidíme. Ahojky Karel

Ráno, raníčko.                                                                                           Jindra st. & Franta ml

Modeláři opět předvedli ukázky svých strojů.

Představení ochotníků - bratři Montgolfierové.                              Zde bratři odhazují zátěž a přibírají další balóny.

ing. Jan Kašpar v letu za nepříznivých povětrnostních podmínek.

Nástup divadelních letců s ukázkou skupinové slétanosti. Na konkurenčním sletu v Líních, na tak velkou sestavu neměli prostředky.

Závěr vystoupení.

K večeru - pěvecké a pohybové trio.

Pěvecké duo.

Jede, jede mašinka.

Obsluha bufíku - děkujem.

Nedělní odlet do Hor.

24.8.2011 - Ve středu to vypadalo na velkou bouřku. Najednou volá Míra kde jsem, že je už na letišti. Rychle zabalím nejnutnější a hurá na letiště. Přijíždím, a Mírovo HiMax je už ve vzduchu. Domlouvám s Karlem na letu směr Klínovec. Startuji, koukám Karel se rozjel zabrzdil a zaparkoval u hangárů. Tak se to opakovalo ještě jednou (příliš velká teplota na jeho trabant). Vyrazil jsem sám, trasa - Sokolov - Habartov - Kostelní Bříza a domů. Zde jsou fotky. Milan.

Sokolov - koupaliště Michal konečně nějaká tržba.

Sokolov - cirkusový tábor.

Dasnice bývalý kamenolom.

Elektrárna Tisová.

Kostelní Bříza - zámek

Kostelní Bříza.

Situace po odjezdu z letiště.

20.8.2011 - Ráno jsem lehce zaspal a už byl šejdrem skoro celej den.Na letišti chvilku zdržoval Václav tak startuji až těsně před osmou. Ve vzduchu je klid ale dost mlhavo.Přez whisky opouštím CTR a mířím na Rokycany. Za Třebouní jsou směrem na jiíh videt docela výživné mlhy tak otáčím doprava a vyhlídkovým letem mířím na Mariánky. Cestou fotím malebnou obec ´Uterý , zakroužím nad Betlémem pomalu klesám na prohlídku Mariánek a údolím stále na sever na Cheb. Brrr celá Chebská kotlina je zase plná mlhy tak co se dá dělat mířím zpět do Hor. ZIMG_1488.JPGahlásím vstup do CTR a sedám zase doma v Horách. V 9.40 se telefonem ohlásím na věž, že sedím a jdu vyzdravit naše hadronauty Danu s Pepou (padáčkáře). Z velikých plánů co všechno dnes odlétám toho moc nezbylo. Ten správnej cirkus teprve přijde za hodinu. Volá Míra Pažďora,řídící z Varů , Koubík z Prahy a všichni se pídí IMG_1490.JPGpo mé imatrikulaci. Ostuda jako trám zustal jsem neodhálšenej a málem startovala záchranná helikoptéra. Vše se naštěstí včas vysvětlilo a tak v klidu na gauči trávím sobotní oběd s rozhodnutím že dnes již do vzduchu nepůjdu. Ale!!! Venca chce pomoct s motorem a Milan večer letí do Chebu a jsem v tom zas.S Vencou vyměníme trysky a vyčistíme karburátor a tradá do Chebu.Ještě před startem Vencovi při motorové zkoušce vrtule zežrala potah na tříkolku,ale jinak dobrý. S Milanem míříme na Cheb, Míra Petrásek na nás nečekal a mazal napřed.
V Anglii mají v obilí znaky , u nás jsou srozumitelnější nápisy. Za Sokolovem jeden takový fotím. Po krátkém přistání v Chebu před soumrakem míříme zpět do Hor. Milan na horizontu přímo láká po fotičce tak je taky zaznamenán.
Ahoj Karel

Úterý

V Anglii mají v obilí znaky , u nás jsou srozumitelnější nápisy

Stojánka v Chebu.

Odlet, Jesenice v pozadí Slavkovský les.

18.8.2011 - Události z července přesunuty do archivu 2011.

17.8.2011 - Konečně léto. Kousek od letiště se vznášejí dva balony. Právě k nim se po startu vydal Míra. Tonda s manželkou obletěl CTR-ko a vyhlídkový let ukončil nad Loktem. Já se vydal courat směr Cheb. Karel vyrazil asi deset minut za mnou. Moje trasa vedla Sokolov -  Lomnice – Kynšperk – Cheb – Hory. Nad Chebem jsem udělal pár fotek a rádiem zavolal Karlíka, kde se nachází. Byl právě u přehrady Jesenice, a už se také vracel. Setkali jsme se nad Zlatou a dál pokračovali spolu k domovu. Po přistání chrochtáme blažeností z pěkného lítání. Milan.

Královské Poříčí

Lomnice - modeláři.

Kynšperk.

Libavské Údolí.

Chlum sv. Máří.

Cheb - kostel sv. Mikuláše.

Cheb - viadukt.

Karel - nad Sokolovem.

17.8.2011 - Dnes navštívil naše stránky 4000 unikátní návštěvník.

16.8.2011 - Zde je odkaz na fotografie z návštěvy kamarádů z Rokycan. Milan.

12.8.2011 - Kluci dali dokupy "nášeho trávožrouta".A již je připravená plocha pro nedělní návštěvu z Rokycan. Na nás také nezapoměli. Náš para plácek je zase použitelný :) Karliku a Pepíno děkujme, jen tak dál :-)
                                                                                                                                                         Pepa

Aktéři opravy.

Jízdní zkouška.

6.8.2011 - Vzhledem k tomu, že je neschopen (pracovně) tak mě Milan mě požádal o nafocení motocrosu. V podvečer se vydávám nad Loket a znovu se pokouším fotit. Motocrosovou dráhu,louku proměněnou na cemp,stále fotogenický Loket a také Nové Sedlo. Nad Chodovem to začalo pěkně drncat, už se projevuje nástup fronty. Plánované kolečko vypouštím a mažu zpět na letiště. Po přistání jen vysvětluji Pepovi, že dneska jsem nedělal žádné opičky ani akrobacii, že to se mnou necloumaly ani vášně ale trochu hravé povětří. Karel

Loket- Grand Prix České republiky 2011

Jalový Dvůr - camp

Loket

Nové Sedlo - sklárna.

3.8.2011 - Tak nám Milan již třetí týden trpí u ohně buřtů a piva a nelétá. Z Večera mažu zakroužit nad Jesejicí aby si alespoň pripomněl létající kamarády. Cestou zpět fotím dříve zříceninu nyní hotel u Kynšperka. Karel

3.8.2011 - Tak jsem se dočkal. Přiletěli kamarádi. Jsem na dovolené na Jesenici u Chebu a chlapci z letiště Hory nás navštívili.  První přiletěl Míra, a pak Karel. Zatím zde trpím u grilovaného masa, muzice a pívu. Tak brzy zase na letišti. Milan.

Míra při průletu.

A Karel.

3.8.2011 - A dnes fakt fučelo. Kdybych nebyl línej a ráno se podíval na web, tak jsem ani nevylez z baráku.Flymet to říkal jasně. Moje info o vhodném počasí byla bohužel z předešlého dne odpoledne. Jo, jo... Tak příště.
Milan bude muset ale znovu na dovolenou :-)
Mějte se fajn
Pepa

Karel a nové handsfree.

Toník po návratu z výletu.

2.8.2011 - Tak jsem si šel po ránu provětrat peří. Habartov Frantovky a Komorní Hůrka. Dál na Cheb a Jesenici to nešlo. Byla tam nízká oblačnost.Milana na jesenici vyzdravím až při příštím letu.