září

30.9.2012                                       Náladovka z HOR. Dáda před západem slunce

28.9.2012 - Právě se přihlásil 14000 orig. návštěvník. Děkujeme za přízeň.

27.9.2012 – Tachovsko

V neděli jsem si přivstal. Všichni jsou někde na cestách a tak startuji sám. Ještě nad Loktem váhám. Mám letět na Tachovsko nebo jen tak okolo „komína“. Nakonec Tachov zvítězil. Byl to let za odměnu. Nádherná dohlednost a vzduch jako olejíček. V údolích je vidět jinovatka, v dálce Plzeň a před čumákem Přimda. Fotím jako o život. Trasa vedla přes Bečov, Chodová Planá, Planá, Tachov, Mariánské Lázně a domů. Bez deseti minut létám dvě hodiny. Namlsán jedu domů na snídani. K večeru se zastavuji na letišti podělit se o tu nádheru. Pod pohrůžkou, že mu už nebudeme držet místo v hangáru na kávičku, přijel také Luděk. Na omluvu přinesl prohibici vyhovující prezent. Bylo mu odpuštěno. Foto na Rajčeti. Milan.

Planá

Tachov                                                                                           Tachov - Světce

Mariánské Lázně - Skláře letiště                                                                  Vznášedlo na letišti Hory.

Luděk přinesl omluvu.

24.9.2012 - V odkazech doplněny nové odkazy na spřízněné kluby létání.

13-16.9.2012 - ZNOJMO 2012 .

Tak se nám to nakonec podařilo!! Doletěli jsme do cíle a konečně se setkali s kamarády piloty bývalého Československa. Na letišti přistálo 22 motorových rogal ze všech koutů. Zatím přidávám Fotoraportáž  z našeho letu. Děkujem všem účastníkům a hlavně všem na letišti Znojmo, jejich ochota o obětavost byla nevídaná. Zdravíme Karla Procházku, Tomáše Procházku a Para veterán klub. Milan a Karel.

Další  Fotoreportáž 1 Lubomíra Haluzy

Fotoreportáž 2 Karla Procházky

Fotoreportáž 3 Jožinka Sajana

Video z května od Dana Pečenky

Naše trasa - nalétáno 749 km, délka letu 8 hodin a 16 minut.

Mapa příletů nejdál jsme to měli z Hor, těsně v závěsu byl Jarko Brezina z Jamníka u Liptovského Mikuláše.

11.9.2012 - Slet Teplice 8-9.9.2012 -  ostatní Foto zde fotogalerie.

Časné sobotní ráno jsme na letišti v kompletní sestavě všichni jako vždy já a Milan dle domluvy na šestou. Bez zbytečných okolků stavíme stroje a za chvíli jsme ve vzduchu a pelášíme na východ do Teplic. Západní větřík nás postrkuje a já si snad poprvé spokojeněimage užívám let bez problémů. Křídlo nikam netáhne, Trabík jen vrní  je v nejlepší kondici a tak za Ostrovem z vrchu nakukuji na Doupov. Už z Ostrova je vidět, že Česká kotlina je zalitá mlhou a kouřmem. Podél Nechranic míříme na Most a užíváme si klidný vzduch. Milan fotí, já se kochám a cesta rychlé ubíhá. Před cílem nás probouzí lehké drncání  a jsme v Teplicích. Já sedám na 18 a Milan na 27 každý podle chuti a nálady. Tentokrát padl traťový rekord 61 min. to tu ještě nebylo.
     Je tady fajn jako vždy. Počasí je jako na objednávku, lídí tak akorát a gulášek s pivkem mňam mňam. Na chvíli přilétli i Toník s Pepou a celý den byla správná pohoda. imageŠkoda jen, že nepřilétli také kluci z Rokycan. Ráno nás až za Bílinu vyprovází Vladimír a dál letíme sami. Charvátce, zakroužit a pozdravit. Raná, Louny a tradá na západ. Nad Žatcem se připojil Franta a drží s námi formaci až do přistání v Toužimi. Zde jsme se rozdělili. Franta se vrací do Žatce, Milan vyráží do Hor a já jsem se ještě chvilku zdržel. S odstupem necelých pěti minut také pádím domů do Hor.
           Po přistání klasika: uvítací výbor Hubertíci s kávičkou. Po uklizení strojů co nejrychleji pádíme domu získávat co nejvíc kladných bodů. Příští výkend je v plánu Znojmo a kladné body budou zapotřebí. Jen aby  bylo počasí!!!
                                                                                                                                                                                          Ahoj Karel.

Něco málo z atmosféry v Teplicích.

Odlétáme domů.

6.9.2012 - Na letišti se staráme o nový dorost. Zatím prý neví jestli letadlo nebo motorový kluzák.

Aerodynamické - dobrý ale nedosáhnu na pedály.

Řízené těžištěm - ještě chvílku a dosáhnu.

5.9.2012 - Zde je video lítačů ze Slovenska. Slétlo se tam 31 motorových rogal.

3.9.2012 – Rokycany slet 2012

Na 1 a 2. září máme v kalendáři slet v Rokycanech. Tentokrát se nezúčastní Zdenek z Toužimi, ale konečně vyrazí Míra na Hi Maxu a chce se přidat i Franta ze Žatce. Start plánovaný na pátek se nekoná, počasí nic moc spíš nic. Takže změna plánu vyrazíme v sobotu co nejdřív. V šest jsme na ploše a Franta hlásí, že vyráží ze Žatce. Jsme připraveni v cuku letu a čekáme na něj. Bohužel nedoletěl. Za Kláštercem imagedostal  nařezáno a tak se vrátil zpět do Žatce. V šest třicet startujeme. Formace je domluvená a cíl je jasný, Rokycany. Hned v Horách nastoupáme výš než obvykle a vimageyrážíme. Míra se drží za mnou. Milan jako vždy hlásí situaci ze stratosféry. Je nějaké dvě stovky výš, ale nevidí toho o moc víc. Nejhustější je to okolo  Bečova, ale dál už se to jenom lepší. Až na dvě vrstvy oblačnosti je docela klid. Mírný bočák nás postrkuje k jihovýchodu a cesta docela odsejpá. Třebouň, Uněšov a máme poslední mráček před přistáním. Milan ho oblétne vpravo, já s Mírou lehce přeskakuji a jdeme na přistání. Překvapení, nikdo tady není! Vítají nás jenom Jindrové a ostatní ještě chrní.
     Postupně přilétají, přijíždějí a přicházejí další účastníci a je pohoda jako vždy. Gulášovka dobrá, klobásy teplé a pivko imagevychlazené. Je to bez chyby. Vlastně jedna se večer vyskytla. Není tu sekačka a v noci není na čem dojet na pumpu na kávičku. Snad příště. Odpoledne Míra odlétá zpět do Hor. Já s Milanem poletíme až v neděli ráno jako vždy brzo ráno. Někteří stateční  a silní jedinci slibovali, že půjdou spát až odletíme, ale nevydrželi. Ráno všichni spí a je klid. Milan naložil Lenku a před sedmou startujeme k domovu. Lehký větřík z východu a bubák za námi až k zemi nás postrkují tak že za imagehoďku máme pod sebou Vary. Milan nad Toužimí rozhodl, že letíme přes Vary a zahlásil nás tak jdeme přímo přes letiště a město. Vary jsou zalité ranním sluncem a celé Tuhnice přikryté mlhou. NÁDHERA. Bez zdržování pár minut po osmé  spokojeni sedáme doma v Horách. Než jsou stroje v hangáru, tak Lenka uvařila ranní kávičku a můžeme jet domu.
     Bylo to krásné, bylo toho dost a příští víkend jsou v kalendáři Teplice. Ahoj Karel.

Foto z letu do Rokycan zde.