srpen

TŘEBOŇ A BECHYŇE

3.8.2012 - Pepa s Danou odjíždějí na para -cyklo dovolenou a poslali foto, pro pobavení. Tak, mnoho krásných zážitků.

Zážitky byly a v dostatečné míře. V Bechyni nám do středy nepřálo počasí, takže kolo a pěšárna. Kolem Lužnice je na co koukat a co fotit... Od středy jsme na Třeboni a konečně se dostáváme i do vzduchu. Zvláštní a krásné. Samé modré plochy, lesy, co se z nich leskne voda. uličky po hrázích rybníků, všude mokřady. Je tu méně místa na přistání,než si myslíte :-). Podívejte se na pár fotek k nám do alba. Pepa a Dana

! ! ! JSME MISTRY SVĚTA V MOTOROVÉM PARAGLIDINGU ! ! !

PETR MATOUŠEK ZÍSKAL 31.8.2012 VE ŠPANĚLSKÉM MARUGANu        V KATEGORII PL1(tříkolky) 1. místo

Naši reprezantanti dosáhli ještě mnoho dalších pozoruhodných výsledků.

Karin Stachová v kat.PL1 ač prvně na MS obsadila DRUHÉ místo, hned za Petrem Matouškem(celkem 27 závodníků)

Jakub Šedivý v kat.PF1(jednomístné krosny) ač prvně na MS obsadil 10.místo(celkem 55 závodníků)

Lubomír Závorka/Michal Spurný v kat.PL2(dvoumístné tříkolky) dosáhli třetí příčky

Vladimír Proček/Michal Bednařík v kat.PF2(dvoumístné krosny) byli také třetí.

Zde jsou výsledky našich a zde celková výsledková listina a fotogalerie:

PF1

3. Lubomír Závorka/Michal Spurný

4. František Salava/Petr Kulíšek

8. Tomáš Lednik/Lucie Lednik

KARIN A KLUCI, GRATULUJEME!                                                                                                                   UKÁZALI JSTE V TOMTO ZÁVODĚ VŠESTRANNOSTI, ŽE JSTE SVĚTOVÁ ŠPIČKA !

AŤ VÁM TO LÍTÁ! Pepa a Dáda z Hor.

29.8.2012 -  MiniMax prodaný do Polska už létá. Majitelé poslali MMS. Přejeme jim mnoho krásných letů. Milan.

17.8 - 20.8.2012 - Celý týden pečlivě užíváme laťové počasí a létáme co to dá a je tady víkend 18-19.8.12. V sobotu ráno s Milanem a Petrem startujem a míříme do Aše. Petr se nad Habartovem oddělí a vrací se zpět.Má poněkud nízkou hladinku benzinu.Pomalu se nám hoch rozlétává, nedělá žádné vylomeniny a vypadá docela nadějně. S Milanem pokračujeme ranním kouřmem stále na Aš. Je to takové rozcourané město. Žádné náměstí ani střed města. Pohled z výšky na zbytky textilních továren které nepřežily slavnou privatizaci je hodně smutný. Zato kamenná rozhledna nad městem přežila v plné parádě ne jenom privatizaci, ale i celou řadu režimů a kotrmelců.Na zpáteční cestu jsme se rozdělili. Milan brouzdá po Německu a já zase po Chebské pánvi. Nad Sokolovem už jsme zase ve formaci  a jdeme na přistání do Hor. Na odpoledne je naplánována oslava narozenin. Minule Olda a dnes jeho Jaruška. Sešli jsme se takřka komplet. Poseděli jsme, pokecali a lehce zapařili.
      Předpověď na neděli je skvělá, tak se svítáním vyrážím na svůj tradiční skok na jih a hned zase zpátky. V šest už jsem na dráze a vyrážím přes Plzeň směrem na Kramolín.Ve vzduchu je trochu kouřmo, ale jinak neskutečný klid a pohoda. Tentokrát Plzeň neoblétám, ale jdu přímo. Škodovy závody tedy přesněji to co z nich zbylo, hotel hvězda a mám Plzeň za sebou. Je zajímavé kolik je přímo v Plzni volných ploch pro případný nouzák. Ještě než dolétnu k Nepomuku, tak se z rádia ozývá Milan který chvilku po mě startoval s Jaruškou na velký lázeňský okruh.Mezipřistání v Blatné s klasickou procedurou (vyčurat, protáhnout a doplnit benzin) zvládám za šest minut a letím dál na jih. Budějovická pánev je zalitá mlhou ale kdyby bylo nejhůř tak můžu přeskočit na J.Hradec. Tak jak postupuji k jihu, tak se mlha rozpouští a let je jako za odměnu. Trabik jen brouká a nedělá žádné problémy. Po chvíli míjím Temelín , přeskakuji Budějovice a poměrně snadno nacházím Trhové Sviny.Během kroužení fotím domeček který tam buduje Kadlík a v zápětí sedám v Kramolíně. Náčelník je akorát na odchodu. Rogálko uklidíme do hangáru a ještě mě odvezl do Svinů.Klika jak má být. O deset minut pozdeji a šlapal bych patnáct kiláků pěšky.Na stavbě jsem toho moc nepodělal, ale aspoň něco.Před pátou už jsem zase na letišti a chystám se na cestu zpět. Termika je ještě výživná a k tomu mi Milan hlásí V Plzni sedmimetrové nárazy. Čekám že to zase bude docela maso. V pět startuji a přez Budějovice mám plné ruce pazourů. Dál na sever se termika uklidňuje a od Písku je docela klid. Jižní vítr mě krásně postrkuje a v Blatné jsem dřív než za hodinu. Opět technická pauza a tradá k domovu. V Horách přistávám ve skvělém čase, před osmou už jsem uklizen v hangáru.
       Návštěva balonářů z Budiškovic přijela ve dvou Tatřičkách ,tak je v rychlosti ubytuji a pádím k domovu. na klábosení bude čas zítra. Ahoj Karel

FOTO na Rajčeti zde.

Zalétal si také Venca

Petr nad šachtou.                                                             rozhledna u Schonberg

Loket  - zalévané hřiště.                                                     Olin - motor netočí a netočí.

Oslavenkyně                                                                   Oslava.

Karel odlétá na jih.

Kynžvart - zámek.                                                                           Dyleň

Cheb - zimní stadion.                                                                        Cheb - letiště.

Profrčela i návštěva z Ostrova.

Návštěva balonářů z Budiškovic přijela ve dvou Tatřičkách 805.

19.8.2012                              Letní létání horské parasekce pod Vladařem

...no létáme pořád víc a houšť. Petr na Hrzíně "vyrábí" dva nové piloty a tak se pomalu i na západě rozrůstáme. Po čase jsem zase vytáhl fotáček, protože dnes bylo i po ránu vše tak přehřáté, že nebyla ani rosa, ani mlha, a termika nastupovala pozdě. Startujeme na naší zamilované lokalitě s Dádou v 7h ráno k letu na hodinu dvacet minut. Let je boží nadílkou, je neskutečně klidno, a člověk má čas i na jiné věci,než je řízení křídla. Tak se podívejte na video Duch Lana Estakada a pár foteček. Jooo tomu se říká pohoda..........pro foto a video klepněte na nadpis, fotku, nebo barevný text :)

Pepa a Dáda

16.8.2012 - Zde je fotoreportáž + fotoreportáž2 z obletu republiky kamarádů z Moravy, kteří přistáli také na našem letišti. Milan.

11.8-13.8.2012 – Víkend jak má být. V sobotu si s kamarády modeláři poletuji RC větroněm v termice.Po hodince se mraky rozpadají, termika žádná. Balím a honem na letiště. Volám mojí drahé polovičce a lákám ji na vyhlídkový let. Odsouhlaseno. Letíme trasu Sokolov - Chlum sv.Máří - Kynšperk Hory. Je to naše manželská letecká premiéra.V neděli se scházíme na letišti už v devět ráno. Štefan prodává svého Mini-Maxe. Pomáháme mu ho rozebrat. Na dráze se prohání vznášedlo a spousta zájemců si zkouší tento samohyb. Přiletěla k nám i vzácná návštěva - Karel Procházka ze Znojma. Konečně se po mailování a telefonování setkáváme osobně. Karel dokazuje, že ta naše republika je pro UL letadlo malinká. Reportáž z jeho letu zde. V pondělí dopoledne mám telefonát od Franty ze Žatce. Přiletěl k nám na letiště. Z hovoru vyplývá, že si spletl dny a myslel,že je neděle. Pracuje ve školství a má prázdniny. Šťastný to člověk. Vyjednali jsme muodlet z CTR bez radiospojení a popřáli mu šťastný návrat. Foto zde. Milan.

Naše premiéra na rogalle.

Rozebírání MiniMaxe                                                                        Tonda řídí práce.

Kupci z Polska přebírají Maxíka

Karel a Já                                                                                  Karlovo krasavice Faeta

Karel se svojí cestující.                                                                                    Odlet, zpět do Znojma.

Obletuje nás návštěva z letiště K. Vary.

Franta přiletěl ze Žatce

Odlet než se to rozfouká.

4.8.2012 – V sobotu ráno jsem si trochu přispal a tak přijíždím na letiště něco po sedmé hodině. Pepa zaspal závody v Tachově, tak jde lítat spolu s Danou na letiště do Hor. Zachechtali jsme se tomu, konečně závody blízko Pepovo bydliště a on zaspí. Chtěl jsem letět na Tachovsko a Přimdu. Za Horním Slavkovem vidím ve směru letu temno, tak otáčím směr Krušné Hory. Nad kopečkama krásný olejíček tak brouzdám hodinku a půl Krušnohořím. Z radioprovozu slyším,  že parasekce si to také užívá. Křižovali „cétéerkem“ sem tam a polétali taky hodinku. FOTO zde. Milan.

Loket - atmosféra mistrovství světa v motokrosu.

Loket - depa závodních týmů.